say goodnight and go.

tjabbbba.
antar att jag är den enda flickan i skellhell som inte befinner sig i piteå ikväll,
patetiskt. tragiskt. tråkigt och sånt. men vad är väl en dag på slottet?
jag ska minsann ut och göra skellefteå osäkert ikväll,
jajemän, för är det någon som ska ut och övningsköra ikkväll så äre banne mig jag!
har drömt att jag har kört bil flera nätter nu, så jag kan ju inte vara annat än gudanådigt bra.

idag är dagen då man kan säga att imorgon är det fredag.
HELGPLANER?????
börjar känna mig sugen på ett besök i kenny starfighters värld.
återuppleva gamla barndomsminnen där kenny ständigt gjorde galaxen osäker.
någon som ska haka på tåget?

haddde, bollibolli!

Kommentarer
Postat av: troget kenny fan

wollibolli!

2009-04-02 @ 22:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0