say goodnight and go.

efter helgens spektakel är man väl mer eller mindre död.
fredagen bjöd på trevliga tjejer&killar, mingel och dricka i massor,
vädergudarna ville även spela oss ett spratt och dela ut en minst sagt oväntad snöstorm.
men vi kan väl säga att det blev en lyckad kväll trots allt.
igår fick man som sagt betala för kalaset genom en huvudvärk som var sämre än medel
men med lite tårtätande hos emmy så blev det tillslut bra ändå. senare på kvällen var det
öppet hus här på skidstigen 19. det spelades spel, isac var ständigt både framför och bakom
kameran men inga konstigheter med det. jag och mitt sällskap för kvällen knoppade senare in vid 2tiden.
tror jag ska gå och väcka den sovande björnen nu
över å ut, slut.

vill även hälsa min vän som gärna kallar sig golden retriver,
att uppdaterigen ligger på en högre nivå än någonsin och att
eventuella klagomål kan lämnas till min sekreterare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0