papi

förövrigt måste jag ju bara slänga in några citat som råkade myntas vid matbordet.

jag: (har en hemtenta i samhälls där följande fråga lyder:)
men alltså seriöst, vad har vi landstinget till egentligen?
pappa: jaa, alltså landstinget är egentligen som mjälten. den finns bara där, men ingen vet
vad den har för funktion.

även en utlandsresa till varmare breddgrader över jul började diskuteras vid matbordet.
jag och mamma står ganska eniga om att det är absolut inga konstigheter med det. vi ska iväg.
så här löd pappas motivation till att vi inte ska fara:
thailand skulle man kunna jämföra med att kissa på sig. det är skönt till en början
sedan blir det obehagligt och tråkigt.

hahah jasi. han sänkte nivån ikväll, vad mer ska jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0