it's like moving mountains

tycker att det här med att ta eget ansvar inte var någon svårare nöt att knäcka,
har dock bara haft en dag på mig att utforska husets alla rum och kanter,
men jag väntar med spänning på vad jag ska upptäcka härnäst.
diskmaskinen kan bli en utmaning, men det återstår att se.
imorgon bär det av mot skoogen och ingenstans, blir ba å äta massa
gott å mysa. valborgs i all ära, men visst fan är det överskattat
sällskapet är det ända som räknas!
packningen är inte klar, allt är i vanlig ordning med andra ord.
ha en trevlig valborgs allesammans
de ska då jag tamefan ha!
tjingeeen

alltså frågan är ju vart gränsen går mellan vanlig träningsvärk och tortyr???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0