I'd pull a sunshine story in a pouring rain

måndag it is, och helgen försvann väl med det bra vädret antar jag.
dagen har väl inte bjudit på några större överraskningar,
för tillfället vill jag mest bara gå och slafa under något bord någonstans.
inte helt omöjligt att jag gör ett försök senare.
hemma väntar tårtrester från helgens kalas, och gissa vem som är sugen?
jo det är ju då förstås jag. mina kortisonpiller kommer att bli min död, tro mig.
kvällen bjuder på träning i regn å massa andra trevligheter
men ni må då haaade

Kommentarer
Postat av: gå med cissi:)

mycket värd hemsida att bli medlem i om man älskar kläder och vill ha dem gratis!!

http://www.freestreet.se/?r=5728



2009-04-27 @ 17:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0