I remember we were walking, up to strawberry swing.

fredagkväll, och här sitter jag inkrupen i en fet morgonrock och håller på att
frysa djuret ur mig. allt annat än trevligt om ni frågar mig.
trevligheterna får vänta till efter 8, då kommer nåra goa brudar hit
och ska mysa med mig.
fick sluta ovanligt tidigt idag, då tog jag sh albinM abbas och alle tillfället i akt
och filade lite på våran dans inför på torsdag. kan säga att det kommer bli en garanterad hit!
akrobatik och sånt är bara förnamnet! efter det något svettiga danspasset så begav jag mig mot staden där jag råkade springa på idalu och emoos. slutade med att jag blev ett linne+bh+purjolök (fråga inte??) rikare
och givetvis några kronor fattigare.

för er som var nyfikna tänkte jag berätta att övningskörningen igår
gick galaant! jag tror att mina drömmar kan ha varit till stor hjälp faktiskt.
allt för mig, klart slut, över och ut.

två busiga flickeflarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0