tisdag

alltså idag har jag egentligen inte så mycket att skriva,
annat än att jag typ hatar stora sportbagar mest av allt, dom tar stor plats och pajar axeln på en
och tanken på att jag ska dras med en 4dagar i veckan året runt får mig ju inte att må särskilt mycket bättre iaf!
sen känner jag att min ork börjar närma sig botten, och det är fortfarande bara tisdag?
MY GOSH; hur ska den här veckan sluta då....
nog med negg och till det positiva:
ska iaf dansa ikväll, första gången på typ ett år så jag känner mig som sugen:)
och efter det ska jag fortsätta att  ignorera mina läxböcker och hoppas att dom så småningom gör sig själva
ha en bra kväll
PUSSCIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0