the drugs don't work

och misstolka nu inte rubriken, det är bara en låttitel=P
frågan är ju då vad jag gör just nu eftersom jag har tid att skriva blogginlägg?
-absolut INGENTING, och det har aldrig kännts bättre faktiskt!
träningsuppehållet kom som pricken över i:et, guuuuuuu så skönt.
kvällens planer? INGA, ba softa som jag aldrig har tid med annars
kvällens måste? egentligen plugga men vem väljer det före mys framför tvn, ingen frisk människa iaf.
ett annat måste är att fixa fram en låt: a fine frenzy-almost lover, bara att skicka nu ögonaböj!

ska paddla kanot imorn med klassen i ursviken, kan ju nästan bara sluta på ett sätt...
ser fram emot fikat som vi ska ha med oss iaf, mummms
nu hade jag inte så mycket mer tråkigt att skriva om
tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0