söndag

jahapps, då var det söndag igen då. vart tog veckan vägen? och framförallt vart tog HELGEN vägen?!
tiden bara rinner iväg..... och jag låter som en hundraårig kärring när jag använder de där uttrycket men anyway
har ändå hunnit med en hel del i helgen tror jag
fredags: var det krubbb med brudarna i klassen på tatung, eller iaf en liten skara av dom men det var mysigt iaf:) trots att vi nog kunde ha behövt en instruktionsbok för hur man ska bete sig på en resturang. Efter vi hade käkat klart skulle vi fortsätta med shopping när vi till våran stora besvikelse upptäckte att allt var stängt. SURT. blev billigare så iaf
istället drog vi då vidare till e4an för att se the appliaction lira lite skööön musik, och nog var den skön allt.
hursomhelst så bestämde jag och tilda oss för att inviga hennes nya lägenhet och sova på soffan, var himla gosigt det!
lördags blev det en snabbis på stan med lite shopping, sedan workworkwork
aik vann förresten och hur king var inte det?!
lördagkväll forsatte med emmy och lite hårfärgning sedan drog vi till emmas korvparty hos åggee.
där har ni min korta sammanfattning av helgen
avslutar med att säga att morön även vann senior dm idag. bra jobbat brudar (Y)

nä nu ska jag sätta mig och hålla tummarna för att staden inte blåset bort helt och hållet
tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0