rubrik

jag känner att jag har fått motivationen att börja uppdatera min blogg lite oftare,
kan vara nåt som jag bara har fått för mig nu, får väl se hur länge det håller i sig
iallafall kan jag ju ta och berätta lite om min helg nu när jag ändå är igång.

fredag: sPFL fest i nyhamn, började med brudarna i klassen hos sofia där vi hade det väldigt trevligt där vi lite senare började bege oss mot lokalen. alla flickor var på strålande humör, med eller utan alkohol i blodet!
väl på festen mötte vi trevliga personer, några tappra försök till att styra upp lekar fick vi också vara med om
annars var det mest ett jävla kackel och ös på dansgolvet :) helt klart godkänt kväll!
lördag: morön säkrar sin div.2 plats, kvällen firas med lagfest hos lina
mysigt på alla sätt och vis! framåt tolvslaget började dom gamla tanterna förbereda sig för utgång medans vi snorungar fick bege oss hemåt.
söndag: återstår fortfarande att se vad som händer, blir väl att packa inför växjö och göra lite annat skitgöra som man kan passa på att göra just på söndagar :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0