måndag

back before u know it var ordet, och det kan man väl som säga att jag är
förra veckan gick assnabbt och rätt som det var så var man på hemmaplan igen, tråkigt men ändå skönt=D
gick väl som det gick, itne så mycket att göra åt saken nu:)
iaallfall så har min helg varit trevlig.
I fredags var jag med maja och emmeli, mysigt som vanligt skulle man väl kunna säga.
I lördags var det hockey för hela slanten, jag och tilda satt som klistrade framför tvn när grabbarna skulle spela semi i tvpycken. Där kan vi snacka om inlevelse! satt och skrek och funderade på wikströms konstiga kommentare, jag menar vem skulle inte misstolka "han har mycket krut i bössan"? haha bara sjukt.....
iaf så var grabbarna duktiga, dom lyckades vinna mot dalarna och addela var som söt där i rutan tyckte jag. LINSLUS
sedan cyklade vi nöjda och belåtna ner till stan och käkade på wook&roll, det var smarrigt
sedan cyklade vi vidare till tildas släkt och såg på aik matchen som dom förövrigt förlorade vilket sög.
kvällen avslutades med film hos bennek&co.
igår var det final, och självklart satt jag och emmeli på första parkett i soffan
det räckte inte riktigt hela vägen, men dom kämpade på bra iaf=)

Ikväll däremot blir det jobb för hela slanten AIK-Linköping
HEJA SKEEÅÅÅÅ!
kort inlägg det här blev då, aja sånt som händer! förresten så har mina skor kommit nu, LOVE
hej så länge

 wook&roll me teffsaan


Kommentarer
Postat av: .

jag diggar din varannan vecka blogg, lite jobbigt med folk som uppdaterar varje dag, man orkar aldirg läsa allt :)!

2008-09-22 @ 22:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0