we're just ordinary people, we don't know which way to go

alltså det är ju inte klokt vad inaktiv man är på datorn under helgen,
kan väl iofs vara bra på ett sätt. ett litet bevis på att det faktiskt finns både viktigare och roligare saker här i livet=PP
blir väl som vanligt en söndagsresumé av helgen så here it goes:
fredag: mys med emmy emmeli och maja, lite idol, lite snask, och snack om allt mellan himmel och jord kan nog inte bli så mycket bättre?
lördag: släktkalas, mat och fika i sinne
söndag: MAT OCH FIKA I SINNE är fortfarande mätt sedan maten halv 4..........friskt!
helgen har med andra ord varit lugnt, men nästa helg då jävlar blir det andra bullar=D

nu sitter jag iaf och försöker ta tag i mitt pluggande, hur bra går det då?
inte bra alls. jag suger. min motivation suger. och prov&redovisningar SUGERx10!
ska väl göra ett sista tappert försök nu eller nåt.
tjing

Kommentarer
Postat av: alle

är det kakmonstret? :(

2008-10-06 @ 21:03:14
Postat av: Anonym

HAHA snyggt att sno HannaFs bild, olagligt att ta nån hon tagit själv?

2008-10-15 @ 17:33:42
Postat av: PARTEYY

hehehe SÅ FINBILD känn igen den:)

2008-10-17 @ 13:51:35
URL: http://partykatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0