söndag-vilodag

jag är tröött och sliten. skulle tippa på att det beror på alla timmars sömn som jag inte har fått under den här helgen!
fredagen var TREVLIG. vi hann knappt komma innanför dörren i majas lägenhet i umeå innan folk började strömma in, och det verkade aldrig ta slut. tillslut var det så packat att man knappt kunde röra sig
bara för att rena det något dåliga samvetet hjälpte jag å brudarna till att städa senare när folk började dra, eftersom stället såg ut som en tvättäkta svinstia.
vid tretiden skulle vi iaf sova, trodde jag iaf. fick till en början en säng för mig själv, men det slutade med att jag låg inpackad som en liten sill i burk mot väggen och hade helt plötsligt fått två nya sängkamrater. efter att ha legat mot väggen i ett antal timmar utan sömn, och med en cellskräck som växte för varje minut bestämde jag mig för att lägga mig på golvet och där somnade jag på en sekund.
steg upp 9 följande dag, och mådde väl sådär. efter världens längsta bussresa var man hemma iaf
jobbade på aik matchen och senare drog jag och tilda till bennek&co. ett under att vi höll oss vakna!
och jaa, nu sitter jag här. och som vanligt så har jag inte gjort ett piss på den här söndagen heller,
börjar liksom bli en vana.

bilder ska slängas upp senare, min egen kamera vägrade samarbeta i helgen. skulle just knäppa min första bild när det står med världens fetaste text på skärmen: BATTERIET TOMT. typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0