som i en gammal sång

min såkallade pluggkväll är från och med nu totalt förstörd.
lyckades aldrig komma igång, och jag insåg just att jag inte kommer dra igång någonting varken nu eller senare heller.
SÅÅ istället ska veronica maggios låtar som emmy så snällt har skickat bara få klinga i mina öron,
underbar underhållning!
klockan 10 börjar prisonbreak om!!!! finns nog inte någon som är mer taggad än jAG! (eftersom alla andra redan har sett alla säsonger på datorn:$)

råkade även impulsköpa ett par jeans idag på stan,
alltså fan emmy varför ska du ha så himla bra övertalningsförmåga haha....
blir till att fundera om den där 500-lappen kan användas på något lite mer nödvändigt.
MEN DET ÄR YTTERST TVEKSAMT=)
tack å bock, tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0