jag skulle gjort så annorlunda, om jag gick i andra skor

alltså när jag ändå är inne på hela den här utseende grejen så tänkte jag bara få ställa en fråga som jag hoppas att någon kan ha ett vettigt svar på:
hur fan kan det komma sig att alla tjejer i hela den här stan har samma skostorlek?
mycket märkligt måste jag säga. och jag har nog aldrig varit mer besviken efter att ha kommit hem tomhänt från stan  utan att vara ett par kängor rikare.
för en gångs skull när jag verkligen vill slösa pengar så finns det inget vettigt att slösa dom på.
som sagt, MYCKET MÄRKLIGT.
och ja, det här blev ett väldigt konstigt inlägg så jag kastar in handduken nu, som man så vackert brukar säga
tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0