jag har slitit ut så många skor, i en stad där ingen längre bor

ikvälll hade jag planerat att börja packa inför resan,
jo tjena säger jag bara. ligger mer kläder runt om resväskan än i, men det är så det ska vara!
blir väl en sista minuten packning som vanligt.
och min jävla förkylning går aldrig över, ursäkta svordomen
MEN jag är faktiskt riktigt förbannad. 2 veckor av hosta, nu snackar vi lesss!
men förhoppningsvis kan +30grader bota min sjuka kropp

förövrigt så har min ängel till pappa köpt en ny tv till mitt rum idaG:$ håller på att mixa och trixa där inne just nu
kanske lägger in någon liten bild när det är klart
annars säger jag bara det allför vanliga och något utnötta ordet:
TJINGELING.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0