hard work

sitter och funderar om jag någonsin har varit mer slut i min kropp än vad jag är just nu,
kom just fram till att svaret blir nog nej, inte på ett jävla bra tag iaf.
2000m gick väl bättre än förväntat, benen trampade på som dom skulle och resultatet blev HELT OK!
bara dryga halvåret kvar till nästa omgång, dax att börja få ångest redan nu kanske?
tror jag skjuter upp det ett tag framöver...
träningen idag var väl inte riktigt vad jag var van vid, högt tempo och en intensitet som vi kan kalla duga!
slutade med att jag dog så fort jag kom innanför dörren hemma, och där låg jag ett bra tag tills jag återuppstod.
massa mat och tvtittande senare så känner jag mig hyffsat på gång igen.
blir dock en utmaning att hålla sig vaken länge till, mer hade jag inte att skriva för tillfället
TACK Å BOCK för den här gången.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hej kul att jag hittat din blogg:)

Vad fick du på 2000m ?

btw, bra redovisning idag cissi <3

2008-10-07 @ 15:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0