do you believe in falling at first sight?

blev en liten sväng på stan idag efter skolan med emmy.
och självklart råkade jag gå in i en affär och stöta på skönheten som ni kan se lite längre ner i inlägget.
SJÄLVKLART blev jag heelt såld, och den fick följa med mig hem på en gång.
impulsköp utan dess like, men nog var det värt det.
skulle kunna kalla det kärlek vid första ögonkastet ett nåt liknande:)
nu gäller det bara att lista ut när denna gobit ska få pryda min lilla kropp
kanske i helgen tjejer, eller vad säger ni?;-D



ENJOY! nu ska jag fortsätta att bara sitta och njuta av att titta på den. ÖGONGODIS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bilderna går ju inte att klicka på dom blir ju itne större , värt!

2008-10-14 @ 22:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0