bet you look good on the dancefloor

sitter i min mysiga soffa med inte alltför goa pluggpapper framför mig,
jag känner liksom att jag redan har gett upp hoppet om läxförhöret på kost&träning, det får fan gå som det går nu helt enkelt! orkar som inte mer
om allting går som planerat så sticker jag, tilda, sofia, ellen och ina imorn till umeå och chillar med massa briddz
kan ju inte bli annat än trevligtx100;-D
så länge inte min hals sviker mig och väljer att bli ännu mer sick än vad den redan är,
sitter i princip och hostar ut min egen hjärna om ni vill veta.

förövrigt så hade jag över 150 läsare igår, HOLY SHIT säger jag bara. det var ju som sagt en liten överraskning
förövrigt2 har jag lite svårt att fatta att jag drar utomlands om en vecka?!
hur sjukt är inte det. SJUKT BRA&VÄRT IAF!!!

du&jag i egypten kan ju inte bli annat än, GRRREAT! saknardig puss!
(förövrigt väldigt gammal bild som vi så snällt bjussar på)

Kommentarer
Postat av: embla holm

Vem tycker du är snyggaste mannen just nu , lägg ditt tycke på min blogg . bara att sätat igåång ! :D

http://emblaholm.blogg.se/2008/october/topp-tre.html

2008-10-17 @ 23:22:43
URL: http://emblaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0