what am I suppose to say when I'm all choked up and you're ok

är egentligen lite lustigt att statistiken alltid toppar på söndagar.
måste nog bero på att folk har alldeles för lite att göra=D
hur som haver så ligger jag iaf just nu i min säng och kollar lite bloggar
och ser vänner samtidigt. har fått det göörmysigt i mitt rum nu så jag stormtrivs.
dans imorgon på skolan, vette tusan vad jag ska säga om det.
kommer säkert snora på någon liten stackare,
maja ville tydligen mer än gärna smitta ner mig med sin snorsjuka. och snäll som jag är så tackar jag och tar emot... eller nåt.
funderar på att gå och göra mig en kopp te, äpple&karamell smak de är goa grejer de kan jag lova!
fast tanken på att lämna sängen och duntäcket var inte så lockande sååå
okej nu skriver jag dötrista saker så nu är det dax att sluta känner jag
CIAAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0