well you don't build a city in a day but in twenty years you should have something

och så vare söndag igen då..
har inte gjort ett skit idag, ätit frukost och sett madagaskar är väl ungefär det jag har hunnit med=D
ska ta och ta tag i min soptipp till rum tänkte jag nu, får väl se hur det slutar.
igår slutade det med att jag drog till jacce och såg film med han och isac.
Filmen hette the Felon och var förövrigt ruggigt bra! ni kan kolla på  http://casualfox.blogg.se/  aka isac lundmarks blogg för mer info!
ikväll ska jag till teffsans cribb, där ska det lagas mat som förhoppningsvis är ätbar
resterande tid av kvällen ska väl spenderas på tvserier och massa snack skulle jag tro.
kan ju inte bli annat än kanoners!
nu ropar dammsugaren på mig,
pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0