trååååk

VEM.
1. Vem älskar du? alla som står mig nära
2. Vem hade du senast sex med? hemligstämplat
3. Vem vill du bli full med? nån rolig jävel
4. Vem är den bästa artisten? måste ändå säga lars winnerbäck, i ur och skur!
5. Vem pratade du senast i telefon med? mammi
6. Vem är snällast i världen? det måste nog vara min farmor
7. Vem vill du prata med? tilda, trots våra 40 min i telefonen igår
8. Vem sov du senast med? lillsan
9. Vem såg dig full senast? dom flesta på odd fellow förra helgen antar jag? haha
10. Vem vet allt om dig? tilda trodde jag, men hon misslyckades rätt ordentligt på mitt vänskapstest så jag vet inte riktigt vad jag ska tro nu;)
11. Vem hatar du mest? johan palm, han kan ju inte sjunga
12. Vem kramade du senast? har inte fått nån kram på länge för jag har snorat för mycket, är i behov av en eller två=)
13. Vem kan berätta allt för dig? vem som helst. jag är en mästare på att lyssna och tiga!


T j e j l i s t a n
1. Har du ett par blåa string? - Faktiskt inte nu när jag tänker efter
2. Vem var den senaste du pussade? - namnlös
3. Vad har du för bhstorlek ? - gissa? eller jag skojade bara don't
4. Trivs du med det? - hé duuuuug
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - ojobbig fråga. nu måste jag räkna. 5minuter senare har jag kommit fram till 113 st
6. Gillar du nån nu? - absolut!
7. Vad gjorde du inatt? - såg nån rulle och sov som en stock
8. Och i förrgår natt? - soooooooooooov
9. Vad gör du innan du ska sova? - nuförtiden ser jag tv, eller lyssnar på lite musik kanske=)
10. Kan du prata med din mamma om allt? - nope
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - Förr eller senare syns det ju ändå?
12. Har du varit gravid? - Nej.
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - Om jag hade haft en pojkvän och han hade friat nu hade jag nog sagt att han var dum i huvudet=D
14. Choklad eller glass? - CHOKLAD!
15. Push-up eller T-shirtbh? - spelar ingen större roll
16. String eller hipsters? - Hipsters.
17. Stövlar eller gymnastikskor? - alltså stövlar om det är fräscha stövlar. men är det gummi då fåre va
18. Kjol/klänning eller jeans? - kjol/klänning!!! råmys

T i o f a k t a
1. Hemstad/ort - Skellefteå.
2. Hårfärg - Brunett.
3. Längd - ynka 1,69 cm........
4. Frisyr -Långt tråkhår som skulle behöva en REJÄL makeover.
5. Ögonfärg - blå/grå
6. Skostorlek - 37
7. Humör - lätt irriterad? pappa vart är maten?!?!?! 
8. Orientering - pass
9. Civilstatus - Singel.
10. Vänster eller högerhänt - Högerhänt.


T i o s a k e r o m d i t t l i v

1. Har du nånsin varit kär? - ett antal gånger, mjaa
2. Tror du på kärlek? - oja
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - allt för mycket tror jag
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - jå
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - mjo
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - nix inte det
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - yes
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - har en tendens att fundera för mycket ibland, så ja kanske beror på vem det gäller
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - haha ingen aning, men det vore ju inte så tokigt om det hade varit så
10. Tror du på kärlek vid första ögonkasstet? - haha tjollrig som jag är så jaa


T i o s a k e r ; D e t d ä r e l l e r d e t h ä r

1. Kärlek eller pengar? - Kärlek.
2. Vin eller öl? - vin helt klart
3. Dag eller natt? - natt
4. One night stand eller förhållande? - förhållande
5. Tv eller internet? - the net
6. Pepsi eller cola? - cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? - svårt val, tackar inte nej till nåt av det=D
8. Färgfoto eller svart och vita? - färg
9. Telefonkontakt eller face to face? - face to face, defenitivt
10. Bilddagboken eller myspace? STORT frågetecken. nämen båda sug.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0