thoese were the best days of my life

hemma från skolan idag igen. typ ändå skönt, börjar iaf vara på bättringsvägen nu
min snälla mor har köpt min favvo juice och vindruvor och sist men absolut inte minst skumtomtar!!!
rena medicinen alltihop om ni frågar mig.
idag har jag inte gjort mycket alls, ätit mat typ. och suttit och kollat igenom gamla fotoalbum.
hur mysigt som helst att sitta och kolla på alla gamla bilder som ger en så oerhört fina minnen
och man kommer på sig själv med att sitta och le hela tiden. UNDERBART!
ska ta och återinföra fotoalbumen till modet igen känner jag.

bjuder på en gammal going, tjing så länge!

Kommentarer
Postat av: nnif

klart din mamma hade ätit pepparkakor :D!!

2008-11-13 @ 17:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0