skyltsöndag

dagen börjar alltså med att tilda ringer mig klockan 12 och ska dra med mig på hockey,
det visade sig att matchen redan hade börjat och vi skulle ju absolut vara tvugna att cykla dit också.
GRREAT. cykeljäveln rörde sig inte en meter och när vi väl kom fram till ishallen (cirka 5 timmar senare) så var matchen nästan slut och vi var svettiga som svin. typ det ovärdaste jag har varit med om=D
men jag gillar dig ändå vännen. ibland.
skyltsöndagen var väl mysig, gillade julsången och stämningen men med tanke på att jag inte hade någon känsel i varken fingrar eller ben på hela dagen så skulle jag vilja påstå att kylan sänkte mysfaktorn rätt radikalt.
dagen avslutades med kinamat hos farmor, vilket var ett stort plus.
slänger upp lite bilder från gårdagen så fort maja skickat dom vilket aldrig lär hända==)
måndag imorn, tagggaat. not.
puss!
___________________________________________________________________


Why you being a dickhead for?
Stop being a dickhead
Why you being a dickhead for?
You're just fucking up situations

kate nash är bara så klockren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0