sickness

idag har jag verkligen inget att skriva egentligen,
är hemma från skolan. mår typ skit egentligen, så då vet ni det!
sen tycker jag att det är konstigt att alla tvproducenter inte har fattat att det är ingen jävel
som tycker om att se på hem till gården eller typ våra bästa år.........och eftersom jag inte
längre har något DC tillgängligt (tack för den pappa) så kan jag inte ladda hem något vettigare att se på.

jag har iaf två positiva saker att berätta,
1. Grattis till addela som äntligen har joinat klubben och fyllt 16, inte en dag för tidigt;D
2. Tilda kommer hem idag jyy! Lite saknad har hon ändå varít:)))



back to snorpapper och nässprayen nu. TJINGG

Kommentarer
Postat av: mimmi

cissi....... mina föräldrar ser på hem till gården varje dag:(:(:(............................

2008-11-12 @ 15:11:29
URL: http://mimzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0