phettt

alltså fråga mig inte varför jag sitter och ser "500-kilospappan" på tv4 just nu.
helt seriöst. han ska genomgå en operation för att gå ner 300 kg?! han väger alltså ungefär som 10 jag.
han har inte kunnat stå på sina egna ben på flera år.
alltså stackars människa. det ser fan inte ens mänskligt ut.
fattar inte hur man kan låta det gå så långt.....
näää sånt här kan jag inte sitta och se, tagggga prisonbreak om 10 min istället.
boxersize och pistvaktsdans står på schemat imorgon,
ändå sköönt ju.
nu surfar vi vidare!
massor med tjing

Kommentarer
Postat av: KEJGOT

kan du inte lägga in för och efterbilder på håret ?,

BLEV JÄTTE FIN!

2008-11-25 @ 10:13:28
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.Jättelätt att vinna



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-11-26 @ 20:02:12
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0