mat äger

ja, då var man hemma igen. mätt och belåten.
tilda kan få lite cred för sina matlagningskunskaper, kom som en liten överraskning faktiskt!
däremot ska vi inte kommentera mina kunskaper om bakning. ingen bra kombination, är allt jag har att säga.
kladdkakan åts på egen risk men tror att halva slank ner i våra magar ändå,
fast då är ju inte vi särskilt kräsna heller...
näe, lite sömn på det här nu så kommer morgondagen förhoppningsvis bli kanon!
sov sött!


kan väl säga att min kladdkaka längst till höger inte var särskilt kladdddig. torrare än sahara om ni frågar mig.

Kommentarer
Postat av: Lajsa-Bajsa

Hahaha fan vad kul att en int så fager Lisa lyckades klämma in sig på ett hörn där

2008-12-03 @ 00:46:03
URL: http://nyleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0