L.W - "jag är ingen soldat, har inga vapen att ta till"

tjenatjenahallå. dålig uppdatering i helgen, tro mig jag vet. men det har liksom varit full rulle!
för er som råkade läsa isacs inlägg tidigare så ville jag bara påpeka att mitt temperament var allt annat än hett i fredags och han var bara en aning sugen på att överdriva det hela...
känner mig som en sliten krigare efter helgens bravader, men lever det gör jag
iaf kroppsdelarna från midjan och uppåt. låren gav upp för länge sen.
hur som haver, så var jag och familjen på besök i umeå idag för att träffa bror min och hans familj,
och vi fick även påhälsning av den här lilla krabaten även kallad stella=)


 
seriöst jag vill ba äta upp gobiten!


SEN TÄNKTE JAG BARA PÅMINNA ALLA ATT SE JULKALENDERN IMORN KLOCKAN 07:15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0