I wish that you needed me, wish you knew when I said 2 sugars actually I meant 3

hellloo kära vänner. nu är jag tillbaka
efter ett lite kortare break. betyder inte att jag har mer och vettigare saker att skriva om för det
men lite skit måste man få skriva av sig ibland också=)
kvällens planer är iaf att bege sig över till emmys brors lägenhet och se lite film med
emmy linnea, och som hedersgäst har vi valt att även fröken edholm får komma eftersom hon numera
bor i området. och vad ska vi se för film då? jo disneytokiga som vi är så har vi valt klassikern
anastasia. hur braaa är inte den? love it.
fredag imorn jy, thumbs up!!! blir lika glad varje gång jag tänker på det faktiskt
nu ska jag gå å schteeka lite plättar. ha en king kväll! ska jag ha iaf
KRAM

p.s spana in isacs blogg där jag har fått äran att gästblogga igår http://casualfox.blogg.se
oerhört intressant inlägg om ni frågar mig!

grymmmm(Y)

Kommentarer
Postat av: Isaaac

du borde känna dig ärad...

2008-11-27 @ 22:51:11
URL: http://casualfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0