I follow you, you follow me

fredag=skööööönt
yesbox så äre. kom just hem från stan och som vanligt så kunde jag inte hålla
shoppingimpulserna i styr utan klart jag råkar slinka in på bikbok
och RÅKAR få syn på det där stenfrääscha linnet som jag såg där för ett tag sen.
sen råkade jag ta med mig det till kassan och råkade också av någon händelse betala också.
men som sagt, bara råkade.
ska slänga upp en bild på det sen när kameran är redo att samarbeta.
och påtal om samarbeta så är min dator inte särskilt sammarbetsvillig just nu för tillfället
alltså det är nånting med mig och datorer, jag säger då det. skiten hänger sig ju hela tiden...
och påtal om impuls som jag råkade nämna lite högre upp så har jag fått en impuls att klippa av mig håret:S:S:S:S
HUR FRISKT ÄR DET?! nu när jag äntligen har fått långt
näe jag skyller på förkylningen, och hoppas på att det går över om ett tag.
fast gudars så fräscht det är ändå, eller?!?!?!


NU SNACKAR VI ÅNGEST!!!!!!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0