happy birthday to yooou

sjuk i sinne. IGEN. nu snackar vi less
måste ha gjort något oerhört dumt för att straffas på detta vis
hoppas många av er som läser fäller en liten tår av medkänsla!
sen hade jag tänkt skriva lite om dansen idag,
hahah alltså jag vet helt ärligt inte om jag ska skratta eller gråta
vi kan väl säga såhär att ca 90% var stolpskott.....just my luck!
nu ska jag kurera hela kvällen, möjligtvis sova som jag redan har gjort hela dagen=)))

SEN SKULLE JAG VILJA PASSA PÅ ATT SÄGA GRATTIS TILL MIN VÄN OCH GRANNE LINNEA GRÖNLUND SOM FYLLER ÅR IDAG (tror det var 12 eller nåt liknande) GRATTIS =))))

Linnea är en trevlig flicka på numera 16 vintrar, glad och social och har ett
stort intresse för allt som innehåller socker. Gillar långa strandpromenader
 och att läsa kriminalare. Hoppas på sällskap i form av manligt kön.
Sugen någon? hör av er till mig för mer detaljer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle gärna vilja kontakta Linnea. kan du lägga ut telefonnummer?

2008-11-12 @ 15:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0