fars dag

nu har jag lovat mig sjäv att senast ikväll ska det ligga uppe lite bilder från egypten på bloggen.
och löften är inte till för att brytas, eller var det hållas? skitsamma ska göra mitt bästa iaf=D
tänkte bara berätta att min helg har varit helt OK
fredagen var väl som chill, mådde king, dom flesta andra verkade må king
förutom lillis väska som hamnade på villovägar.
igår myste jag med emmy, senare på kvällen dök snorungarna maja&nea upp och med snorungar menar jag att dom praktiskt sett hänger snor som aldrig förr. fräscht. känner mig redan smittad
just nu sitter jag och ser reprisen från idol. värt. idol i år suger ju ändå=D
HOPPAS ATT ALLA HAR SAGT GRATTIS ELLER NÅT LIKNANDE TILL PAPPSEN IDAG
hörs senare. kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0