fredag

idag drog man ner med några brudar till boviken för att spana in beachsoccer turneringen
ganska skoj faktiskt=D solen lyckades titta fram under några minuter hade värmen också velat sammarbeta hade det ju varit kanon men inte det.
hade planer på att dra dit imorgon också men nu visar det sig att det ska regna och vara tretton grader,
fårväl se om jag överväger att stanna inomhus.

ikväll kommer några grabbar hit för att se the ring 2, riktiga hemskheter
får väl se hur det går att sova ensam ikväll........
annars kan jag meddela att nedräkningen inför göteborg är nere på 2 dagar nu!! SEN BÄR DET AV
taggad till 1000, jag och linneagr ska ner och softa, kommer bli kalas!
ha en trevlig kväll,
adíos

Jag och nea på gothia förra året, blir favorit i repris nu i år fast utan matchtröjorna då;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0