yeyeye

alltså, jag håller på att bli sjuk igen tror jag. sug.
vilket innnebär att jag inte får träna. sug mer.
mina senaste träningspass har gett mig en OMÄNSKLIG träningsvärk. dubbelmegasug.
jag har inte pluggat ett skit som jag borde ha gjort ikväll.... nu är det fan dax att ta sig i kragen!

OM min mamma har bakat lussebullar? klart min mamma har bakat lussebullar
OM jag skulle vilja ha lussebullar som föda för jämnan? utan tvekan.
OM vi skulle fråga bennek samma fråga skulle vi troligtvis få ett helt annat svar. därför låter vi bli att fråga.
det ligger i människans natur att gilla lussebullar, lyssna och lär.

nu har jag inget mer på hjärtat. kanske lika bra det.
simma lugnt!

uppdatering: måste bara få tillägga att min mamma är den bästa jag vet. hon har alltså sparat lussebulls deg åt mig i kylen. den kvinnan känner mig allt för bra! LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0