Who kicked a hole in the sky so the heavens would cry over me?

alltså jag tror att jag är beroende av mandariner,
skulle lätt kunna leva på det!
det var typ det jag ville förmedla med det här inlägget.
sen ville jag även tillägga att jag endast har 1 julklapp kvar
som jag dessutom redan vet vad jag ska köpa, PLUS att kontot är till min fördel just nu! ÄVEN fast jag inte fått lön
smaka på den!
dundercupen kickar igång på onsdag, första matchen blir på torsdag mot tvåorna. DERBY UTAN DESS LIKE=D
återstår fortfarande att se om man ska få vara me och grisa ute på planen eller om det blir att titta på grisandet från bänken.
yaya, nu ska jag göra nåt annat som? typ fortsätta trycka mandariner
TJAO


och du. OASIS är ju ba för bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0