always when we fight, I kiss you once or twice and everything's forgotten. I know you hate that.

alltså nu är det bara att konstatera, jag är verkligen inte frisk.
mådde rent ut sagt röv på skolan idag, fick en alvedon och levde på den resten av dagen tror jag.
träffade tef på stan, var som mysigt:) vi tjollra ba på som vanligt.
på bussen hem håller jag på att somna, tog mig knappt ut.
när jag kommer hem ska jag ta en powernap, som slutade med att jag vaknade klockan 7 och var mer förvirrad än någonsin. alltså nu snackar vi en feeet jävla powernap på 2 timmar! gissa om det var skönt?
desperate housewifes nu! kingar ju
lär förövrigt aldrig kunna sova ikväll vilket känns, sisådär.....


saknar inte att slagga i tältet i medle. ALLT ANNAT än varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0