mitt 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
joda säkert, jag menar hur många har ridit på en tvättäkta kamel? (den kommer jag leva länge på)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga, så man kan väl ta det som ett ja för jag bröt dom ju inte iaf=D

3. Dog någon som stod dig nära?
nej och det är jag glad för.

4.Vilka länder besökte du?

Egypten med majabaja!

6. Är det något med år 2008 som du vill ha år 2009?
säkert mycket, men defenitivt inte vädret iaf!

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
är dålig på att komma ihåg datum, såå det får väl bli 22 april heh 

8. Vad var din största framgång 2008?
fotbollen gick väl helt ok

9. Största misstaget?
var orättvis mot mig själv. å att ta ett feriejobb

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
alldeles för många förkylningar i bagaget

11. Bästa köpet?
mina uggs!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
typ kläder. tragiskt men sant.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
lassew i luleå gjorde mig inte besviken iaf! å göteborgs besöket fick en å dra på smilbanden

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2008?
just dance-lady gaga, pink-rockstar, och givetvis alla paramores låtar

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
jag har no mest varit en glaaa flicka=)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
ba kööört. å planerat bättre (typ motsaterna till varann, men ändå)

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
funderat på saker

18. Hur tillbringar du julen?
Hemma med bröder å familj=)

19. Blev du kär i år?
jo

20. Favoritprogram på TV?
sex and the city

21. Bästa boken du läste i år?
tusen strålande solar

22. Största musikalista upptäckten?
melissa horn!!!

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
typ för länge sen för att komma ihåg. men typ pengar?

25. Något du önskade dig men inte fick?

minns ej, mina listor har en tendens att bli långa

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
blev bortrövad på en moppe med ögonbindel. hamnade så småningom hos tilda.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
fler soliga dagar i somras kanske.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
skulle säga att min stil varierar från dag till dag. men en sak e säker, nu behövs det nyheter i garderoben!!!

29. Vad fick dig att må bra?
mina charmtroll till vänner å mat

30. Vilken kändis var du mest sugen på?

channing tatum! fräschafan

31. Vem saknade du?
inga namn.

32. De bästa nya människorna du träffade?
alla spfl1a:are ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0