rip it up

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3935665.ab
haha alltså jag säger då det. för vissa verkar ju som sagt hissen inte gå ända upp.

jävlar vad surt det kändes att aik blev snuvade på dom där poängen... och ja jag är insatt på riktigt, trot' eller ej
min förkylning stoppade mig från arbetet ikväll så det blev att kika på matchen på hemmaplan istället.
längtar inte till morgondagen som egentligen kommer att bestå av plugg plugg och lite mer plugg
eller man vet ju aldrig med mig och min ork. kommer säkert sitta framför den här burken hela dagen istället.
orka plugg. orka förkylning. nää ursch
MEN peppisar ska bakas, och det orkar man minsann hur mycket som helst=)=)=)
nu simmar vi vidare!
över och ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0