och så var det över

julen varar än till påska....så brukar man ju sjunga
fast det känns faktiskt som att julen faktiskt är över redan nu. men mysig var den iaf
jag lyckades i sista sekund roffa åt mig ett paket i julklappsspelet som visade sig vara en termos.
kan nog vara användbart på friluftslektionerna kanske? pappa fick stringtrosor, och dom hoppas jag då att han aldrig får användning för.....
juldagen idag, tempot är segt och gästerna stack just till lövånger för att komma tillbaka senare.
får se vad som kan tänkas hitta på då=D
här får ni ett litet smakprov på vad jag fick i julklapp:


Uggs-skridskor-gympaskor-tofflor (mycket för fötterna jag vet)-ögonskuggor-hudkrämer-hårgrejer-en oerhört söt rosa miniplattång-parfym-örhängen-lite kläder bland annat. TACKAR Å BOCKAR FÖR DET=)

sen fick jag en ganska läskig julklapp av tilda, ska tydligen få gå på blind date och har 3 killar med olika beskrivningar att välja på...där åldern är anonym.........riktigt scary
om någon känner sig träffad kan ni ju alltid höra av er!
ha en trevlig fortsättning som man också brukar säga,
tagga nyårs nu alltså! ciaaao


Kommentarer
Postat av: lillan

haha jag och systra mi skrattade just jävel åt dig. blinddate alltså. DET SKA FILMAS

2008-12-27 @ 12:03:51
URL: http://moapluslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0