k.n -this is my body, covered in skin

alltså en annorlunda fredagkväll må jag säga..
började med att jag och emmy satt och hängde i köket i sisådär nån timme
hon nötte spel på mobilen, jag tuggade knäckebrö
allt var precis som vanligt med andra ord.
fick sen besök av både majash och korvligan bestående av: isac, johannes, adde den store, ludde och johannes.
mitt film utbud dög inte, istället gjordes några tragiska försök till att styra lekar. alltså ja tragiska var ordet=D
nu är klockan halv 1, och jag blev just lämnad ensam här. schysssst!!
har doggen, scrubs och min hungriga mage som håller mig sällskap, känns kanon.
näe nu tuggar jag vidare,
ciaaaao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0