"just because I'm hurting, doesn't mean I'm hurt"

alltså vilket jävla grisväder det är ute.
gick och svor för mig själv hela vägen hem från bussen.
kan det för en gångs skull inte bara få vara vitt och fint innan jul? näe tydligen inte.
idag har jag iaf köpt julklappar IGEN, den här gången till mig själv (?) som jag ska få slå in åt mig själv också haha.
sen en åt en hemligstämplad person=))
6 dagar kvar till julafton, om jag har julstämning? nix, inte direkt. men jag jobbar påre!

DC kickade igång idag, måste säga att många inom klassen blev skräckslagna när dom såg vad som väntade dem i kommande match imorgon. själv är man inte i skick att spela så för min del blir det coachning som gäller.
hur mycket kan jag om innebandy egentligen? inte ett skit, som att det spelar någon roll=D brudarna går ändå ba ut för å grisa.

vet att jag har en oerhört tråkig blogg nu för tillfället med lite bilder osvosv
men det ska bli bättring så småningom, det kan jag nästan lova=D
tjinggghejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0