J.R- all love is trouble.

dan före doppardan hade man ju nästan kunnat säga. i detta fall hade doppardan varit fredag
den heligaste dagen på veckan! känns grymmt!
mindre grymmt är alla läxor som liksom har börjat spöka för mig nu. time to get down to business så att säga.
lyckades iaf kriga mig genom dagen med min snoriga näsa och rostiga hals, (övervägde att stanna hemma imorse men fråga mig INTE vad som gjorde att jag drog till skolan iaf.)
efter skolan kilade jag ner på stan med nea och inhandlade julklappar för inte alltför billiga kronor men det var det lätt värt! känner mig alldeles för välplanerad den här julen för att vara jag. brukar ba köpa nån billig skit så man får det bortgjort men i år är det andra bullar. lite tanke och själ och förstås en hel del slantar ligger bakom klapparna under granen iår.

pappsen kom just me en skumtomte viftande framför näsan på mig, ibland tror jag nästan att han kan läsa mina tankar.
ja alltså mycket mer hade jag inte att skriva för tillfället så
jag avslutar med att säga:
HAKUNA MATATA! peace!



sist men inte minst vill jag bara tillägga världens klockrenaste citat taget ur filmen hundtricket:
"kärlek är en sån där grej som bara gör att man blir kåt och konstig."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0