if you love me, won't you let me know?

tjenixen! idag är det fredag (som om inte alla redan visste det)
är på galet bra humör, och julstämningen höjdes ett snäpp efter luciatåget inne i aulan imorse
oerhört mysigt!
vi skippade datorkunskapen och sitter nu och ba undersöker nätets alla sidor. det pågår även en tävling i vem som är snabbast på tangentbordet, tror erikg har rekordet än så länge..
sen råkade jag se att coldplay ska till sverige snart igen?!?!?
gjorde som sagt misstaget att inte se dom i globen, och det ska då fan inte upprepas!
geme lite pengar och husrum så ses vi på stadion i sthlm till sommaren!!
TJING=D

ÄRE NÅN MER SOM KÄNNER SUGET ELLER?! hör av er=)

Kommentarer
Postat av: dennis

jag ska med och se !

2008-12-12 @ 18:33:01
Postat av: emmy

ja men då "kanske" jag också följer med på tåget!

2008-12-12 @ 20:15:39
Postat av: soffe

klart man ska dit!!

2008-12-12 @ 23:20:15
URL: http://hannuochsoffe.blogg.se/
Postat av: "duluktarkuk"

jag är så på som man kan bli :O

2008-12-13 @ 13:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0