I'd put myself first, make the rules as I go.

ja nu sitter jag här, torsdagkväll och har nog aldrig förr i mitt liv varit i större behov av en dusch.
efter en dag som coach med både backslick och kavaj så börjar jag nu bli något less på min blöta frilla.
sitter just nu och funderar på hur många liter schampoo som kommer att gå åt. kanske skriver och berättar sen=)
brudarna krigade iaf på bra idag, förlorade surt mot tvåorna efter ett skitmål, men vi ser fram emot våran revansch nästa år! payback time!!!
grabbarna tog sig däremot lite längre, men segersviten tog slut i andra matchen mot fl3orna. bra jobbat ändå guys!

alltså dusch vare va? kommer aldrig orka gå hela vägen till badrummet
men jag gör ett tappert försök nu iaf
TJING SÅ LÄNGE=D


update: 40 minuter senare och endast några få dl schampoo fattigare så känner jag mig som en helt ny människa igen. bless.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0