e. "so I put my arms around you, and I hope that you won't hurt me"

hej jag heter cecilia och det går rykten om att jag just tagit pris i sämst uppdatering här på bloggen.
mår typ dåligt över det. eller så inte.
händelserik helg dock, fredagen skulle föreställa någon slags luciavaka men slutade med att jag sov där vid 2 snåret ändå (om jag är lite förvånad? nåpp) men tack alla  för en trevlig kväll ändå=) trots vissa objudna gäster.
igår hängde jag och tilda i bersan med massa folk, stämningen var väl inget att klaga på trots risig lokal och väldigt lite värme i lokalen. huur som haver så hamnade vi slutligen i tildas cribb där tilda hade lovat mig korv eftersom jag var hungrig, och nog fick jag mat men den var då fan inte god (sry vännen:S) fast gustafs special gjorda popcorn satt fint i magen iaf=D

idag vaknade jag upp på tildas soffa, tilda och lisa låg som två döda fiskar i sängarna och vägrade vakna så jag tog mitt pick och pack och GICK hem. ja du hörde. ville ba dö när jag kom hem.
sedan blev det julstök, med lite städning och julbak och när carolas julskiva
satte igång i CDspelaren var julstämningen ON! 
kvällen avslutades hemma hos nea där jag har varit och sett film med henne och emmy. och nu sitter jag här
och hoppas på att sömnen ska hugga tag i mig, vilket den vägrar göra.
samma visa varje söndag alltså.
nu ska jag sluta skriva så att ni stackare som läser det här slipper få kramp i ögonen eller nååt
ciao haddde



jag vet att ni är lite  imponerade av mina knubbpepparkakor!


Kommentarer
Postat av: tef

dom var verkligen inte knubbiga Mohhaha

2008-12-15 @ 16:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0